الاثنين، 6 أكتوبر 2008

لا احتاج ..



قالو انه لا تكتمل حياة الانسان بدون صديق
وانا اري ان حياتي لا تكتمل
الا بكوني بعيدة عن ما يسمي الـ "صداقه"

..

هناك 5 تعليقات:

طـائر الليــل الحـزين يقول...

هاى يا قمر ازيك
وكل سنة وانتى بألف خير وسلامة
وأنا مش معاكى خالص فى اللى انتى بتقوليه . عشان الصداقة أثمى معانى الحياة . وهى اللى بتخلى لحياتنا طعم . وبعدين يا بنتى فى أصدقاء بيبقوا أحسن من الأخــــوات . عموما اللى بينلى من كلامك انك معندكيش ثقة فى حد . انا معاكى ان فى كتيــــر مش كويسيين بس . ده دورنا عشان نعرف نتختار أصدقائنا . أنا نفسى عندى أصدقاء واللى بلقيه مبيقدرنيش منهم بنساه وارميه من ورى ضهرى . ياريتك تكونى مقدرة كلامى

مَـطَـر يقول...

اهلااا :)
وانتِ طيبه

هقولك حاجه
انا بحترم كلامك ورأيك مهما حتي لو ضايئني لانه رأي :)

بس حبيت اوضحلك نقطه
انه المفروض بين الاصدقاء انهم يتشاركو كل شيء يمكن
بس "مش يدلئو" علي بعض

والصراحه بئه
معاكِ في نقطة اني مش بثق فـ حد
لانها كبيره
وصعب الثقه ترجع بعد مـ اتعدمت

لكن المشكلة فيا انا
فـ طبعي انه بيحب يفظل لوحده يمكن
مش لحاجه
بس اهو كده !
المشاركة وكده .. مش بألفه

مش عارفه
بس انا مش بحب الصداقه
وفـ نفس الوقت
مش حاسه بالوحده لانو مش عندي اصدقاء مثلا

مش عارفه بردو !

لو ليكِ رد ياريت تقولي اللي عندك وبكل صراحه
حتي لو هيضايئني بس هـ حب اعرفه ^^

MISS\GH يقول...

لا انا بختلف معاكى فى وجهه النظر لا معنى للحياه بدون صديق حميم بجد مش كده وكده الصداقه دى نعمه كبيره ساعات فى حاجات متقدريش تخرجيها من جواكى الا لصديقك الى من سنك الى ممكن يفهمك كويس حقيقى الصداقه كنز.

☼♫♪ عمــاد الدين يــوسف ☼♫♪ يقول...

اختي صاحبة المدونه
كل عام وانتي بخير يسرني التعرف على مدونتك الشيقه
فعلا صدقتي كل العلاقات اللآن لا تتعدى كلمة الزماله
ولكن الصداقه امر اخر يختلف كثيرا عن هذا ، ولهذا فهو نادر ان لم يكن معدوم
تحياتي وفي انتظار تشريفي بالزياره

مَـطَـر يقول...

ميس

بحترم رأيك ومعاكِ فـ كل كلمه
بس .. ان مقدرش آخد لنفسي صديق :)

..

عماد الدين يوسف
حلو اسم يوسف ^^
المهم نوّرت .. وانت بالصحه والسلامه
معاك حق بردو بس
لو لئيت اللي في دماغي هبقي افكر اصاحبه او لا

ان شاء الله ^^